2018/08/18

Igelitku si neprosím!

Vždy ma prekvapí, že tento môj už bývalý blog, má stále celkom vysoké čísla na to, že som s ním skončila v podstate pred tromi rokmi. Vtedy viem, že to v podstate malo zmysel, keďže pravdepodobne mnohým z vás ešte stále moje recenzie pomáhajú. 

S odstupom času si uvedomujem, ako veľký konzum však celý tento blog bol. A práve preto ma to nenapĺňalo a hoci som mala rozbehnutých niekoľko spoluprác, a možno ak by som pokračovala, tak by som v súčasnosti bola niekde úplne inde, aj tak som rada, že to dopadlo takto.

A tak som sa v tom období po X rokoch pobrala do "blogového dôchodku", hoci mi to naozaj chýbalo, keďže som internetový obsah tvorila približne od 12 rokov. Nie vždy bol kvalitný, no vždy ma bavil. Potrebovala som však istý čas na to, aby som sa vyformovala ako človek a ujasnila si priority.

Stále chcem písať a venovať sa tomu, je to môj jeden veľký koníček, ktorý v podstate od septembra začínam študovať. A keďže tento môj blog stále ľudia navštevujú, zanechávam odkazy na môj nový, snáď lepší, trochu minimalistickejší, ale o to kvalitnejší. 



Budem veľmi rada, ak sa tu nájde aspoň jeden môj čitateľ, ktorý ma bude chcieť podporovať aj naďalej.
Ďakujem za skúsenosť, akou bolo enjoy little cosmetics <3


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Ďakujem všetkým za krásne komentáre, teší ma každý jeden ♥ na otázky odpovedám tu na blogu :)