2015/06/20

Kosatce od Weledy

Dnes vám prinášam recenziu na celkom zaujímavý kozmetický počin od značky Weleda. Ide o starostlivosť o pleť, konkrétne o kosatcový rad určený pre mastnú pleť so sklonmi k akné. V rámci spolupráce sa ku mne dostal nočný krém v plnom balení a denný a hydratačný v cestovnom. Veľmi som sa s recenziou neponáhľala, keďže som chcela čo najlepšie posúdiť účinky, no myslím, že mesiac používania je tak akurát, takže môžem s čistým svedomím napísať svoje dojmy. :)


Tajomstvo kozmetiky z kosatca spočíva v tom, že má tonizujúce, hojivé a oživujúce účinky. Vyrovnáva vlhkosť pokožky, čím prispieva k rovnomerne rozloženej mastnote. Je vhodná najmä pre ľudí, ktorí majú problematickú pleť, hoci je vyrobená tak, aby sedela každému bez ohľadu na vek a typ pleti.

Všetky tri krémiky sú zabalené v papierovej škatuľke, v ktorej nájdete okrem samotného krému aj príbalový leták o kosatcovom rade (v nemčine, takže ja som si ich veľmi neprečítala). Samozrejme, slovenská Weleda myslí aj na nemecky nehovoriacich ľudí, a tak na každej škatuľke nájdete nalepenú aj etiketu so slovenským popisom a zložením. Čo sa týka obalov samotných krémov, sú v tubách z hliníka a majú plastový vrchnák. Takéto balenie je pre mňa oveľa praktickejšie, keďže sa z nich krémy lepšie a ľahšie vytláčajú. Navyše, výhodou hliníkových túb je, že držia tvar a tým pádom sa do nich nedostáva vzduch, čo znamená, že stačí do krémov primiešať iba trošku stabilizátorov a aj to prírodných.

Pri celom rade ma prekvapila vôňa. Popravde, nikdy predtým ma nenapadlo ovoňať kosatec, no po tom, čo sa ku mne tieto krémy dostali, som to urobila. Musím povedať, že vôňa je podobná. Problém by však mohla predstavovať intenzita vône. Na stránke Weledy stojí, že ide o jemnú prírodnú vôňu. Áno, prírodnou naozaj je, no jemná určite nie. Práve naopak, vôňa je výrazná. Neberte to však tak, že je nepríjemná, to vôbec nie, no pre niekoho, kto zle znáša výrazné vône by to mohol byť problém. Je to však o zvyku, po mesačnom používaní tú vôňu už takmer nevnímam. :)

Každý krém z kosatca má trochu odlišné vlastnosti, takže ich rozoberiem po jednom.


Výživný osviežujúci nočný kosatcový krém je regeneračný krém navracia rovnováhu tukov a vody v pokožke. Je vhodný aj ako očný krém. Ja som používala na okolie očí všetky tri, keďže sú naozaj jemné a nič ma neštípalo. Musím povedať, že konkrétne tento nočný je najviac mastný, čiže ideálny na noc, kedy vás to, či sa vaša pleť leskne, naozaj netrápi. Dosť dlho sa vstrebáva, no výsledok stojí za to. Ráno je pleť hladká, vypnutá, jemná. Takisto pekne hojí zapálené vyrážky, aj keď hojenie trvá trochu dlhšie, je viac efektívne. Počas používania sa mi výrazne zlepšila pleť, akné sa zmiernilo, mám pocit, že ju mám viac zjednotenú a nedokonalosti sú tiež miernejšie.

A za skvelými účinkami stojí skvelé zloženie a to voda, mandľový olej, alkohol, bambucké maslo, kakaové maslo, glyceridy mastných kyselín, glycerín, hydrolyzát včelieho vosku, výťažok z podzemku kosatca, výťažky z kvetov harmančeka a nechtíka, prírodná hlinka, xatán a zmes prírodných silíc. 

Má objem 30 ml a veľmi milý detail pre mňa predstavuje logo Weledy na viečku:


Určite nočný krém z kosatcovej rady odporúčam, mám pri ňom pocit, že som našla svojho favorita v starostlivosti o pleť a som zvedavá, ako moja pleť bude vyzerať po spotrebovaní celého balenia. :)


Osviežujúci denný polomastný kosatcový krém je určený na normálnu alebo suchú pokožku a tak isto ako nočný, podporuje najmä prirodzenú reguláciu vlhkosti. Jojobový olej v kombinácií so včelím voskom predstavuje prirodzenú ochranu pokožky, ktorá získava prirodzene pekný vzhľad. Po rannom vyčistení pleti pre mňa predstavuje naozaj skvelý denný krém, ktorý je však vhodné natierať si v dostatočnom predstihu pred tým, ako vyjdete z domu, keďže potrebuje trochu času na vsiaknutie. Počas dňa však udržuje moju pleť sviežu a vypnutú, čím perfektne dopĺňa nočný krém. 

V zložení nájdeme vodu, jojobový olej, destilát z hamamelisu, alkohol, glycerín, bambucké maslo, kakaové maslo, prírodnú hlinku, lyzolecitín, včelí vosk, hydrolyzát včelieho vosku, výťažok z podzemkov z kosatca, xatán a zmes prírodných silíc.

Osviežujúci ľahký hydratačný krém však používam o čosi radšej ako denný, keďže je naozaj ľahučký ako pierko a postačí mu minimum času na vstrebanie sa. Prispieva k obnoveniu a udržaniu zdravej pleti, myslím, že by tiež tvoril skvelý podklad pod mejkap vďaka jeho rýchlemu vstrebávaniu. Je veľmi jemný, no o pleť sa tiež stará ukážkovo. Nechýba ani vypínanie a zanechávanie mojej pleti hladkej na dotyk. 

Aj v prípade tohto krému je zloženie veľmi dobré - voda, jojobový olej, alkohol, destilát z hamamelisu, glycerín, glyceridy mastných kyselín, hydrolyzát včelieho vosku, prírodná hlinka, výťažok z kvetov nechtíka a podzemkov kosatca, xantán, mydlo včelieho vosku a zmes prírodných silíc. 



Obe cestovné balenia majú objem 7ml.

Konzistencia u nočného a denného krému je veľmi podobná, hoci denný je o niečo redší. Oba majú mierne nažltlú farbu, zatiaľ čo hydratačný krém je celkovo riedky a má bielu farbu.


Na záver mi nezostáva nič iné, len skonštatovať, že vyskúšať túto radu naozaj stojí za to. :) Veľmi sa mi páčia účinky a aj to, že sa mi pleť naozaj výrazne zlepšila. Takisto mám pocit, že sa mi tvár ako taká mastí menej, výnimkou je iba nos.

Ak by vás táto rada zaujala, môžete si ju zaobstarať z eshopu Weledy, kde nájdete aj jednotlivé ceny. V DMkách som bohužiaľ kosatcovú pleťovú kozmetiku ešte nevidela. A určite stojí za to, keďže v účinkoch porazila aj Biodermu AKN krém, ktorý som používala a bola s ním tiež spokojná.

Veľmi pekne ďakujem Welede za poskytnutie tejto rady na testovanie. :)

Budem rada, ak mi napíšete vaše skúsenosti ak ste túto pleťovú kozmetiku skúšali a prajem vám krásny víkend! 

20 komentárov :

  1. I really like this brand, its products are of excellent quality. I'm your new follower # 87, do you want to switch from my blog?

    www.thebeautybymisst.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenzia opäť Veronika, prečítala som dokonca a asi sa o túto značku začnem zaujímať, keďže som ešte od nich nič neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To vypadá moc pěkně a třeba by to bylo to pravé ořechové pro mou problematickou pleť. Ale nevím, už jsem vyzkoušela spoustu takových krémů a nic :/... Každopádně pěkně recenze, ty jsi na takové to spolupráce jako dělaná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa aj áno, tiež som si myslela že mi nič poriadne nepomôže ale pomohlo :-) ak chceš napíš mi mail poradím ti ohľadom akné :-)

      Odstrániť
  4. Ak by som si mala vybrat, bol by to z tychto troch prave kosatcovy hydratacny krem. Ako jediny neobsahuje bambucke maslo, ktore ja upodozrievam z upchavania porov a tvorby zapalenych vriedkov. Tesim sa, ze sa Ti zlepsila plet. Urcite na tom bude mat podiel to, ze ide o prirodnu kozmetiku. Ja u seba tiez pozorujem zlepsenie, ked postupne vypustam silikony a dalsie "skvele a mile latky"

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bambucké maslo upcháva póry len v kombinácií s derivátmi ropy :)

      Odstrániť
    2. O tom som sice nepocula, ale mne nesedi ani v prirodnych kremoch, takze ja by som stastie neskusala. Zostala by som pri verzii bez bambuckeho masla :-)

      Odstrániť
  5. Opäť jedna skvelá recenzia :) Produkty som eßte neskúšala, tak ďakujem za tipy!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som túto značku neskúšala, ale určite sa po nej pozriem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Weleda sa mi ako značka veľmi páči, zatiaľ som mala len mini krém na ruky s výťažkom z ruží. V DMke majú fakt slabý výber tejto kozmetiky, takže ak tak určite kupovať cez net. Ja používam teraz hlavne Effaclar od La Roche-Posay, ale určite chcem po ňom skúsiť niečo nové. Dobrý nočný krém by sa mi fakt hodil

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to jsem rada, ze ti produkty sedly :-) Me krome jednoho kvuli parfemaci zatim taky docela mile produkty prekvapily, ale je pravda, ze taky trva dele to vstrebavani :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O Weledě slyším poprvé, je jen škoda, že jsou tyhle produkty určeny mastné pleti, ta moje je spíše normální až suchá. Určitě budou mít ale i produkty pro mě, takže si je zkusím vyhledat. Momentálně totiž hledám noční krém, takže by se mi to celkem i hodilo. ))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tebe by sadla mandľová rada, novinka od Weledy :-)

      Odstrániť
  10. super recenzia, stále si hovorím, že od Weledy musím niečo vyskúšať a keď dopotrebujem všetky svoje krémy asi vyskúšam ten hydratačný, lebo naozaj vyzerá veľmi dobre :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  11. velmi prijemna recenzia, túto značku nepoznám. zaujal ma ale osviežujúci ľahký hydratačný krém :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Všetky vyzerajú úžasne a asi by sa mi aj hodili :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já mám teď jejich mandlový krém na ruce, je to moje první zkušenost s touto značkou a jsem totálně nadšená, myslím, že rozhodně budu testovat další řady i tato mě velmi zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Weleda je super, ale tieto krémy som ešte nestihla skúsiť, musím sa na ne niekde pozrieť :)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Kozmetika od Weledy je skvelá a ja osobne odporúčam Oživujúcu pleťovú vodu a telový krém Baby derma :) aj napriek názvu vhodný pre nás dospelé :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja sa tiez pripajam k fanušičkam weledy!KOnkretne som zavisla na mandlovej rade!! A to ako od pletovych kremov, tak sprchovacie gely a telove mlieka. ROzhodne odporucam vyskusat

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem všetkým za krásne komentáre, teší ma každý jeden ♥ na otázky odpovedám tu na blogu :)